0 سفارش
بستن× شماره تلفن تماس با ما: 09391815029




ماهیت حسابها

ماهیت حسابها

بطور کلی ماهیت حساب، به منظور ذات هر حساب می‌باشد. پیش از هرگونه توضیح نیاز است زبان حسابداری آموخته شود.
کلیه‌ی اتفاقات، رویدادها و رخدادهای مالی در حسابداری، در قالب 2 واژه بدهکار و بستانکار بیان می‌شود و تمام رویدادها را با بدهکار و بستانکار شدن تشریح می‌نمایند. همچنین در حسابداری عموما مثبت بودن را با بدهکار و منفی بودن را با بستانکار نشان می‌دهند. ماهیت و ذات تمام دارائی‌ها مثبت است، بنابراین در حسابداری به آن ماهیت بدهکار گفته می‌شود پس بنابراین دارائی‌ها دارای ماهیت بدهکار هستند.


اصول طراحی صحیح وب سایت

اصول طراحی صحیح وب سایت

از مهم‌ترین فاکتورها برای بالا بردن افزایش ترافیک سایت و بالا بردن آمار بازدیدکنندگان از محصولات و ایده های شما، طراحی یک وب سایت مناسب است. چنانچه اصول طراحی وب سایت شما متناسب با جدیدترین فناوری های به روز جهت بهینه سازی برای متورهای جستجوگر (SEO) باشد، احتمال برای قرار گرفتن وب سایت خود در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو افزایش می‌یابد.

 

 

برنامه‌ی فشرده سازی فایل WinRAR

برنامه‌ی فشرده سازی فایل WinRAR

WinRAR وین رار یكی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل‌های فشرده می‌باشد که قادر است فایل‌های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل‌های ZIP با فرمت RAR فشرده کند. WinRAR می‌تواند فایل‌های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار قابلیت Self-Extract است که بوسیله آن قادر هستید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوترهایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن‌ها را از حالت فشرده خارج کنید.

برنامه‌ی پشتیبانی آنلاین Anydesk

برنامه‌ی پشتیبانی آنلاین Anydesk

AnyDesk برنامه مفیدی که به شما قابلیت کنترل از راه دور کامپیوتر دیگر را می‌دهد. برنامه ویندوزی AnyDesk ،کمک می‌کند کاربران جهت ارائه خدمات پشتیبانی به  مشتریان، دوستان و آشنایان خود از راه دور و بوسیله‌ی اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مسائل مختلف نرم افزاری آنها را حل نمایند. این برنامه (نرم افزار AnyDesk) بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می‌باشد و به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی جهت برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر، نیاز ندارد.